IT Service Desk Agent – Inżynier 1 oraz 2 linii wsparcia

Oferujemy:

  • Umowę o pracę – praca na pełny etat,
  • Nowoczesne miejsce pracy w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu,
  • Szeroki zakres szkoleń i program rozwoju zawodowego,
  • Podwyższanie swoich kwalifikacji i doskonalenie umiejętności,
  • Pakiet świadczeń, w tym prywatna opieka medyczna i Multisport,
  • Ciekawą pracę pełną wyzwań w młodym, zgranym zespole,

Odpowiedzialność :

  • Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie Service Desk,
  • Filtrowanie i kwalifikowanie zgłoszeń IT w naszym wewnętrznym systemie (Footprint, Spicewords)
  • Raportowanie i przetwarzanie wszelkich eskalacji użytkownika końcowego,
  • Monitorowanie infrastruktury IT (Nagios, Zabbix) oraz przepływu zgłoszeń,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi użytkownikami wewnętrznymi oraz klientami korporacyjnymi,
  • Diagnozowanie zgłoszeń i kategoryzacja według stopnia ważności,
  • Zapewnienie poprawności funkcjonowania sprzętu komputerowego i biurowego,
  • Naprawa awarii hardware i software oraz prostych awarii sieci,
  • Konfiguracja oraz rekonfiguracja komputerów i drukarek,
  • Prowadzenie szkoleń i instruktażu dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, aplikacji biurowych i wdrażanych rozwiązań,
  • Instalacja oraz upgrade systemów operacyjnych oraz oprogramowania na desktopach i laptopach,
  • Obsługa backup-u stacji klienckich,

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego z dziedziny technologii informatycznej,
  • Doświadczenia 3-4 lata z systemami Microsoft Windows, Linux, Microsoft Office, RDS, DHCP, Active Directory, TCP/IP, Ghosts on FootPrint (BMC), urządzenia sieciowe HP, CISCO, Firewall,
  • Dobrej znajomości w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WLAN,
  • Rozwiązywania problemów na poziomie zaawansowanym i umiejętności pracy wielozadaniowej,
  • Mile widziana znajomość środowisk MS Windows Server oraz Linux,
  • Gotowości do pracy wielozmianowej lub elastycznego czasu pracy (w tym praca zdalna),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Prawo jazdy kat B.

 

Swoje oferty w języku angielskim i polskim prosimy przesyłać na adres: praca@macopharma.pl

 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli ”Wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych firmy i przetwarzanie ich w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883)”Brak powyższej klauzuli uniemożliwi nam rozpatrzenie Państwa oferty. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.